یک مقام حزب‌الله: سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در سوریه شکست خورد/سعودی درس بگیرد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله سیاست‌های فتنه انگیزانه آمریکا و هم‌پیمانانش در سوریه را شکست‌خورده دانست.

 به نقل از المنار، "هاشم صفی الدین،" رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه توطئه ها و فتنه انگیزی های آمریکا با بازیچه قرار دادن عربستان، ترکیه و سایر کشورها در سوریه به شکست انجامیده، اظهار کرد:  تمام بحران های پیش آمده در سوریه، عراق و منطقه با مدیریت آمریکا صورت گرفته است و مسؤولیت خرابی های به بار آمده در این منطقه بر عهده آمریکا است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در حاشیه مراسم بزرگداشت رهبران شهید این حزب که در شهر "جبشیت" برگزار می شد، افزود: عربستان و هم پیمانانش از تجربه شکست های گذشته درس نمی گیرند و همچنان بر خشونت و استبداد تأکید دارند. آنها گمان می کنند که با چند هزار دلار می توانند بر دنیا حکومت کنند در حالی که این طرز فکر از مدت ها پیش منسوخ شده و نادرست است.

صفی الدین در ادامه با توضیح اینکه اوضاع منطقه دیگر به روال سابق باز نمی گردد و تهدیدها و اقدامات آمریکا و هم پیمانانش به منظور راه اندازی جنگ و خونریزی در سوریه، عراق ، لبنان و سایر مناطق توهمی بیش نیست، اظهار کرد: دستاوردها و موفقیت های  سوریه و مقاومت در سال های اخیر از بین نمی رود و به همین خاطر اوضاع هیچگاه به شکل قبل باز نمی گردد و این تهدیدها و ایجاد رعب و وحشت از سوی آمریکا، ترکیه عربستان وسایر متحدانش هیچ فایده ای ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.