مجلس سنا از بازیکنان تیم کریکت رسما تقدیر می کند

اعضای مجلس سنا، در جلسه امروز تصمیم گرفتند که رسما از کریکت بورد و بازی کنان تیم الف کریکت به دلیل برد اخیر مقابل تیم پاکستان، تقدیر کنند.

به گزارش خبرگزاری جمهور؛ این پیشنهاد ابتدا از سوی برخی سناتوران مطرح شد و سپس از سوی فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا به رای گیری گذاشته شد که با استقبال تمامی سناتوران حاضر در جلسه امروز روبرو شد.
فضل‌هادی مسلم یار رییس مجلس سنا گفت: " مسوولان کریکت بورد و بازیکنان تیم ملی کریکت را به مجلس سنا می خواهیم و از آنان رسما تقدیر می کنیم".
تیم الف کریکت افغانستان روز گذشته در یک بازی دوستان به مناسبت سفر اشرف غنی با اسلام آباد و تقویت همکاری های هرچه بیشتر دو کشور در عرصه های مختلف، تیم الف کرکت پاکستان را شکست داد.
در این بازی ابتدا افغانستان بازی را شروع کرد و با از دست ۴ بازی کن خود در ۱۵ آور توانست ۱۵۰ هدف برای تیم پاکستان تعیین کند؛ اما تیم پاکستان با از دست دادن تمام بازیکنان خود ۱۰۰ دوش نتوانست هدف تعیین شده تیم افغانستان را کامل کند و بازنده این بازی شد.
رییس جمهور اشرف غنی و نخست وزیر پاکستان این بازی دوستانه را از نزدیک مشاهده کردند.
درهمین حال؛ سناتوران، برد تیم الف کریکت در مقابل تیم الف پاکستان را تاریخی و یک دست آورد بسیار مهم برای کریکت افغانستان یاد کردند.
از سویی دیگر؛ روز گذشته تیم ملی کریکت ۱۹ سال افغانستان نیز با دست یابی به مقام قهرمانی بازی های آسیایی، جواز حضور در جام جهانی کرکت را بدست آورد.
تیم نوزده سال تمام بازی هایش را در این رقابت ها با پیروزی پشت سرگذاشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.