صهیونیست ها منتظر غافلگیری جدید مقاومت فلسطین باشند

منابع فلسطینی نزدیک به رزمندگان مقاومت از غافلگیری جدید مقاومت در عرصه نظامی تا ساعات آینده خبر دادند.

یک منبع آگاه نزدیک به رزمندگان مقاومت فلسطینی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن اعلام مطلب بالا افزود: مقاومت فلسطین برای هر روز از جنگ کنونی رژیم اشغالگر قدس برنامه دارد و همانگونه که تجهیزات و مولفه های جدیدی را تا به این روز در رویارویی با این رژیم بکار گرفته است در روزهای آینده نیز صهیونیست ها را غافلگیر خواهد کرد.

به گفته این منبع مطلع، مقاومت فلسطینی ابزاری در اختیار دارد که به مرور زمان از آن استفاده کرده و موجبات غافلگیری دشمن صهیونیستی را فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد که رژیم صصهیونیستی باید بهای جنایت جدید خود علیه ملت بی گناه و در محاصره نوار غزه را بپردازدو این مهم تنها توسط رزمندگان مقاومت میسر است.

گفتنی گروههای مقاومت فلسطینی به نسبت دو جنگ قبلی غزه (22 روزه و روزه) در جنگ کنونی از توانمندی های نظامی جدیدی استفاده کرده است. استفاده از کماندوهای دریایی، بکارگیری پهپادهای شناسایی، هجومی وانتحاری ، بکارگیری موشکهایی با برد 65 کیلومتری، 75 ک، 85 ک، 120 ک و 140 کیلومتری از جمله غافلگیریهای مقاومت فلسطین بود. نکته قابل توجه در رفتار نظامی گروههای مقاومت فلسطینی نقاط هدف یا آتش این موشکها بود. به صورت کاملا برنامه ریزی شده ای مناطق حساس نظامی، سیاسی، اقتصادی رژیم صهیونیستی هدف این موشک ها بوده است که هر یک پیام های خاص خود را به دنبال داشته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.